Gra wyścig Koty, JANOD J02750

Dostępność: bardzo mała ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 89,00 zł 89.00
Cena netto: 72,36 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Janod
Kod produktu: J02750

Opis

Gra wyścig Koty francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: drzewa, płoty i psa,

które tworzą małe miasteczko nad rzeką.

Gracze wcielają się w role kotów (do wyboru są 4 drewniane figurki), które mają za zadanie zebrać zapasy

(mleka, ryb, szynki i steków, reprezentowanych przez żetony), wykazując się sprytem i unikając psów,

m. in. wdrapując się na drzewa.

Wygrywa gracz, który zgromadzi jak najwięcej jedzenia.

Gra ta ćwiczy myślenie strategiczne, skupienie i cierpliwość.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie.

To wspaniała rozrywka dla całej rodziny.

Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko.

Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości.

Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim

z dziecięcych marzeń!

Janod – JUST PLAY 

KOD PRODUCENTA: J02750

WIEK: 6-12 lat

LICZBA GRACZY: 2-4

ELEMENTY: 1 plansza + 15 drewnianych elementów + 16 kartonowych żetonów + 1 drewniana kostka

CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Rozłóż planszę na stole. Ustaw drzewa i krzewy z płotkami na zielonych polach na planszy,

a kotki – w odpowiednich domkach.

Obok planszy ułóż żetony z zapasami. 

ZASADY GRY

Każdy z graczy wybiera dla siebie figurkę kota.

Gracze kolejno naśladują kocie miauczenie i ruchy – ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę.

Zarówno kolejność, jak i przemieszczanie po planszy odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

O postępie gry decydują rzuty kostką.

Jeśli gracz wyrzuci cyfrę od 1 do 4, przesuwa się do przodu o liczbę pól, jej odpowiadających.

Jeśli wyrzuci obrazek drzewa i krzaków – musi przemieścić się do najbliższego pola z roślinnością.

Jeśli zaś na kostce wypadnie obrazek, przedstawiający psa – gracz przesuwa figurkę psa do następnego pola z budą.

Każdy gracz-kot ma własny domek, który jest jego miejscem startu i metą.

Jednak aby zakończyć grę, musi w ostatnim ruchu trafić dokładnie na pole z domkiem.

W kolejnych turach musi próbować tak długo, aż mu się to uda.

Gracze zbierają zapasy, stając na polach-sklepach.

Kto trafi na pole ze sklepem spożywczym, ten dostaje żeton z szynką, w sklepie mięsnym dostaje stek, w rybnym – rybę, a mleko – w sklepiku z nabiałem.

Zdobyte żetony gracze układają na stole przed sobą.

Figurka pies porusza się wyłącznie od budy do budy, zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Jeśli po drodze spotyka kota, ten ostatni zmuszony jest do ucieczki i powrotu do swojego domu.

Jeśli jednak kot ma przy sobie jedzenie, może (nie musi) zdecydować, że odda psu 1 (dowolny) żeton, i dzięki temu pozostanie na miejscu.

Jeśli kot podczas spotkania z psem znajduje się na polu z drzewem lub zaroślami, może się w nich ukryć i pozostaje bezpieczny.

Jeśli kot trafi na pole z budą, a psa tam nie ma – idzie dalej.

Jeśli jednak pies tam jest, kot musi uciekać i wrócić do swojego domu lub – o ile ma już zapasy – przekupić psa 1 (dowolnym) żetonem i pozostać na miejscu.

Celem gry jest dotarcie do domu z jak największą ilością jedzenia.

Gracz, któremu się to uda – wygrywa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl